fbpx

תיאום ביטוח לאומי

קבלת אישור תיאום ביטוח לאומי ללא צורך בהגעה למשרדי ביטוח לאומי מהיר וקל.

המערכת אינה מקבלת כרטיס אשראי מסוג אמריקן אקספרס

שאלות ותשובות

שרות תיאום ביטוח לאומי מוצע ומבוצע על ידי חברת קצר שירותי ניהול דיגיטלי בעלת ניסיון של מעל ל- 5 שנים בתחום המיסוי והייעוץ העסקי. בכדי להקל ולחסוך זמן יקר וטעויות בדיווח במטרה לחסוך לכם עוגמת נפש ותסכול.

למען הסר ספק: תיאום ביטוח לאומי הינו שרות המסופק ללא עלות באתר ביטוח לאומי.

שרות זה מונגש ומסופק באמצעות על ידי משרד רואה חשבון ציביון-להט

קיימים מקרים בהם עובד שכיר מקבל שכר ממספר מעסיקים במקביל. במצב זה המעסיק המשני ינכה (בנוסף לניכוי ע”י המעסיק הראשי) דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות בשיעור המלא, מכל התשלום שהוא משלם לעובד (עד להכנסה המירבית לתשלום דמי ביטוח.

על מנת למנוע מצב של ניכוי דמי ביטוח לאומי ביתר עובדים שכירים אצל מספר מעסיקים נדרשים למסור למעסיק המשני אישור לתיאום דמי ביטוח.

קיימים שני מקרים בגינם נדרש לבצע תיאום דמי ביטוח לאומי:

  • כאשר הכנסתו החודשית של העובד אצל המעסיק העיקרי נמוכה מ-6,331 ₪. (60% מהשכר הממוצע, נכון ל-2021). היות שהעובד זכאי לניכוי דמי ביטוח בשיעור מופחת על הכנסה של עד 6,331 ש”ח, ניכוי בשיעור המלא על הסכום שמשלים ל-6,331 ש”ח אצל המעסיק המשני הוא ניכוי ביתר.
  • כאשר הכנסתו החודשית של העובד מכל המעסיקים גבוהה ממקסימום ההכנסה המירביתלתשלום דמי ביטוח שעומדת על סכום של 44,020 ש”ח, נכון ל-2021.

עובדים עצמאים שיש להם מספר מקורות הכנסה מלבד ההכנסה מהעסק, יכולים לערוך תיאום דמי ביטוח לאומי רק עבור ההכנסות שאינן מהעסק.

הטופס יישלח אליך עד 3 ימי עסקים.

את טופס האישור על ניכוי דמי ביטוח לאומי יש למסור למעסיק המשני והוא אמור לעדכן זאת בנתוני השכר החודשי של העובד.

השירות מסופק על ידי חברת קצר שירותי ניהול דיגיטלי בעלת ניסיון של מעל ל- 5 שנים בתחום המיסוי והייעוץ העסקי.

כיועצים של עוסקים וחברות נתקלנו ועודנו נתקלים ברמה היומיומית בתסבוכות בירוקרטיות בלתי נגמרות מול גופים ממשלתיים וציבוריים שעיקרן במילוי אינסופי של טפסים ידניים, בזבוז זמן יקר והשקעת משאבים רבים.

החברה חרטה על דגלה להנגיש את השירותים הניתנים על ידי משרדי ממשלה וגופים ציבוריים באמצעים דיגיטלים המותאמים למאה ה-21.

על בסיס הידע המקצועי והניסיון בהתנהלות מול כל הרשויות אותם רכשנו במהלך שנות עבודתנו אנו בטוחים כי נוכל לסייע לכם להשיג את המידע הנדרש באופן מדויק, לשלוח עבורכם מסמכים, להגיש במקומכם בקשות ולסיים את התהליך הכרוך בהתנהלות מול הרשויות בפרק זמן קצר וביעילות המירבית.

הסיפור שלנו

אסמכתא הקומה עקב קושי שקיים בהוצאות טפסים דרך מערכות ממשלתיות/ארגונים של מדינת ישראל, אינני מבין מדוע אני צריך להיכנס למספר אתרים בכדי להוציא מספר טפסים שונים ולא ניתן לעשות זאת במקום אחד, כתוצאה מכך הוקמה אסמכתא שמטרתה לספק ללקוחות מגרש אחד בהם יוכלו להנפיק את כל המסמכים הנדרשים כגון: בדיקת שעבודים ומשכונות של רכבים או אנשים, תשריטי בניין, בדיקת עבר ביטוחי, נסחי טאבו ועוד..

אסמכתא הינה פעילות של חברת י.קרני חברה לאחזקות ולרישומים הפועלת משנת 1995 אשר משרדיה ממוקמים ברמת גן בניין רוגובין תדהר.

אסמכתא מעסיקה צוות עובדים מקצועיים הדואגים באופן אישי להשגת והנגשת המסמכים עבורכם במקום בסטנדרט מקצועי גבוה, מהיר ומאבוטח.

אסמכתא חרתה על דגלה לפעול באופן שקוף וברור למול לקוחתיה.

אז למה אתה מחכים? נסו אותנו!