בדיקת זכאות להחזר מס ממוחשבת ללא עלות!
החזר מס הכנסה לשכירים ועצמאיים
החזר מס מטופל על ידי משרד רואה חשבון מקצועי
במידה ושילמת במהלך השנה מס הכנסה בסכומים הגבוהים מאלו שהיו אמורים לשלם עבור אותה שנת מס הינך זכאי/ת לקבל החזר מס
גובה מס הכנסה שעל עובדים שכירים לשלם מחושב על בסיס שנתי. במהלך השנה עשויים להיווצר לעובד שכיר שינויים בחייו כמו למשל שינוי במקומות עבודה, לידות ילדים, סיום תואר וכו’.
בשל העובדה שמס הכנסה אינו יכול להיות מעודכן ברמה חודשית בשינויים אלו, נוצר פער בין תשלום המס החודשי המוערך שמנוכה מתלוש השכר ובין חבות המס השנתית הסופית שעליו לשלם. פער זה יוצר את הזכאות להחזר מס.
ניתן לבקש החזר עד 6 שנים אחורה. למשל: בשנת 2022 ניתן לבקש החזר מס לשנים 2016-2021.
נציג מקצועי ממשרדנו ייצור עמך קשר עד 3 ימי עסקים במייל/ בטלפון לצורך המשך התהליך.
במסגרת זו יישלח אליך קישור לצרוף את כל המסמכים הרלוונטיים לצורך השלמת בדיקת הזכאות להחזר מס.
עם השלמת המסמכים נבצע תחשיב מדויק להחזר המס לו הינך זכאי בכל אחת מהשנים שבסיומו נעדכן אותך.
עם קבלת אישורך להגשת הבקשה נמלא את הטפסים הנדרשים ונעביר אותם לחתימתך. לאחר מכן נגיש אותם עבורך למס הכנסה.
בכפוף להשלמת המסמכים על ידך משרדנו מתחייב להשלים את כל תהליך הבדיקה והגשת הבקשה להחזר עד 14 ימי עסקים ממועד השלמת המסמכים.
בדרך כלל החזר המס עשוי להתקבל בחשבון הבנק עד 120 ימים ממועד הגשת הבקשה להחזר מס. קיימים מצבים בהם החזר המס עשוי להתארך בשל עומסים ברשויות מס הכנסה.
התשלום עבור השירות יבוצע רק במידה וקיימת לך זכאות להחזר מס ורק לאחר שקיבלת את ההחזר ממס הכנסה לחשבון הבנק. גובה העמלה עבור השירות העמלה עומד על 15% כולל מע”מ מסכום ההחזר שמגיע לך.
התשלום הינו עבור השלמת ביצוע בדיקת הזכאות במסגרתה אנו נעבור על כל המסמכים ששלחת, מיצוי המידע הרלוונטי והמלא לצורך החזר המס ופתיחת תיק.
בכל מקרה במידה ונמצאת זכאי להחזר מס סכום זה יקוזז מסכום העמלה שיהיה עליך לשלם למשרדנו עבור השירות.
במידה ובבדיקת הזכאות הסופית נמצא כי אינך זכאי להחזר מס תזוכה בסכום פתיחת התיק.
במידה ונמצא כי הינך זכאי להחזר מס תידרש לחתום על טופס הבקשה להחזר המס(טופס 135) לכל אחת מהשנים בהן קיימת זכאות להחזר מס.
בנוסף תתבקש לחתום על ייפוי כוח זמני לייצוג בפני רשויות המס וזאת על מנת שמשרדנו יוכל לבדוק בשמך את סטאטוס הבקשה להחזר מס ולהגיש למס הכנסה שאילתות בהתאם.
השירות מסופק על ידי משרד רואה חשבון ציביון-להט בעל ניסיון של מעל ל- 5 שנים בתחום ראיית החשבון והייעוץ העסקי ומספק שירותי חשבונאות למגוון עוסקים עצמאיים וחברות במשק הישראלי.
כמייצגים של עוסקים וחברות נתקלנו ועודנו נתקלים ברמה היומיומית בתסבוכות בירוקרטיות בלתי נגמרות מול גופים ממשלתיים וציבוריים שעיקרן במילוי אינסופי של טפסים ידניים, בזבוז זמן יקר והשקעת משאבים רבים.
לאור זאת, ויינר-להט חרט על דגלו להנגיש את השירותים הניתנים על ידי משרדי ממשלה וגופים ציבוריים באמצעים דיגיטלים המותאמים למאה ה-21.
על בסיס הידע המקצועי והניסיון בהתנהלות מול כל הרשויות אותם רכשנו במהלך שנות עבודתנו אנו בטוחים כי נוכל לסייע לכם להשיג את המידע הנדרש באופן מדויק, לשלוח עבורכם מסמכים, להגיש במקומכם בקשות ולסיים את התהליך הכרוך בהתנהלות מול הרשויות בפרק זמן קצר וביעילות המירבית.
אסמכתא הקומה עקב קושי שקיים בהוצאות טפסים דרך מערכות ממשלתיות/ארגונים של מדינת ישראל, אינני מבין מדוע אני צריך להיכנס למספר אתרים בכדי להוציא מספר טפסים שונים ולא ניתן לעשות זאת במקום אחד, כתוצאה מכך הוקמה אסמכתא שמטרתה לספק ללקוחות מגרש אחד בהם יוכלו להנפיק את כל המסמכים הנדרשים כגון: בדיקת שעבודים ומשכונות של רכבים או אנשים, תשריטי בניין, בדיקת עבר ביטוחי, נסחי טאבו ועוד..
אסמכתא הינה פעילות של חברת י.קרני חברה לאחזקות ולרישומים הפועלת משנת 1995 אשר משרדיה ממוקמים ברמת גן בניין רוגובין תדהר.
אסמכתא מעסיקה צוות עובדים מקצועיים הדואגים באופן אישי להשגת והנגשת המסמכים עבורכם במקום בסטנדרט מקצועי גבוה, מהיר ומאבוטח.
אסמכתא חרתה על דגלה לפעול באופן שקוף וברור למול לקוחתיה.
אז למה אתה מחכים? נסו אותנו!
דברו איתנו