fbpx

הזמנת תשריט בית משותף מקוון

תשריט בית משותף מה זה

תשריט בית מציג את שרטוט המבנה ומפורט לפי קומות הבניין, הדירות וההצמדות ( מחסן,חנייה,גג) התשריט כולל גם את שטחם המדויק של הדירות וההצמדות ומציג את גבולות החלקה של הבניין.

חשיבותו של התשריט היא יכולת זיהוי הנכס, בדיקת השטחים המשויכים לו, השוואת התשריט למצב הנכס בפועל, ותנאי הכרחי לפני קבלת משכנתא עבור הנכס.

המערכת אינה מקבל כרטיס אשראי מסוג אמריקן אקספרס

הכנת תשריט בית משותף - שאלות נפוצות

שימו לב – שרות זה הינו של חברה פרטית ואינו שייך למשרד המשפטים תיק בית המשותף מונגש עבורכם ויוצא מאתר  הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין וניתן להוציא מהאתר של הרשות ללא עלות שרות כוח אדם ותוספות אחרות.

אמסכתא הוקמה בכדי להנגיש שרותים של משרדי ממשלה, חברות ממשלה, עמותות ממשלתיות ועוד.

בכדי לחסוך לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת מעסיקה אסמכתא כוח אדם מיומן אשר דואג להנגיש את המידע.

התשריט מציג את שרטוט המבנה ומפורט לפי קומות הבניין, הדירות וההצמדות ( מחסן,חנייה,גג)

התשריט כולל גם את שטחם המדויק של הדירות וההצמדות ומציג את גבולות החלקה של הבניין.

קרקעות ישראל מחולקות לפי גושים וחלקות.  חלקה – חלוקה של גוש לשטחים נפרדים במסגרת הליך תכנון והסדר מקרקעין. תת חלקה – מספר המזהה את הדירה בבית משותף.

צוות אסמכתא עושה מאמצים מידי יום לספק עשרות דוחות ללקוחותיה, בדרך כלל הזמנה שמבוצעת באותו היום עד השעה 18:00 מטופלת, הזמנות המבוצעות לאחר שעה זו מטופלות יום למחרת.

הסיפור שלנו

אסמכתא הקומה עקב קושי שקיים בהוצאות טפסים דרך מערכות ממשלתיות/ארגונים של מדינת ישראל, אינני מבין מדוע אני צריך להיכנס למספר אתרים בכדי להוציא מספר טפסים שונים ולא ניתן לעשות זאת במקום אחד, כתוצאה מכך הוקמה אסמכתא שמטרתה לספק ללקוחות מגרש אחד בהם יוכלו להנפיק את כל המסמכים הנדרשים כגון: בדיקת שעבודים ומשכונות של רכבים או אנשים, תשריטי בניין, בדיקת עבר ביטוחי, נסחי טאבו ועוד..

אסמכתא הינה פעילות של חברת י.קרני חברה לאחזקות ולרישומים הפועלת משנת 1995 אשר משרדיה ממוקמים ברמת גן בניין רוגובין תדהר.

אסמכתא מעסיקה צוות עובדים מקצועיים הדואגים באופן אישי להשגת והנגשת המסמכים עבורכם במקום בסטנדרט מקצועי גבוה, מהיר ומאבוטח.

אסמכתא חרתה על דגלה לפעול באופן שקוף וברור למול לקוחתיה.

אז למה אתה מחכים? נסו אותנו!